vineri, 7 ianuarie 2011

Inca o stupizenie a lui Base...

Traian Basescu: Problema nu este de intarziere a aderarii Romaniei la spatiul Schengen, ci abuzul. Ori suntem parteneri egali, ori nu. Declaratie facuta joi seara la TVR.

Imi permit sa ii dau eu raspunsul: NU NU SUNTEM EGALI CU NIMENI... Domnule Base noi suntem in urma cu 20 de ani fata de toate tarile Europei, acum doriti egalitate?... De cate ori ati trecut cu masina prin Ungaria vecinica noastra? - sa va dati seama unde sunt ei unde noi... (Probabil ca nu de multe ori, deoarece sunteti invatat cu elocopterul si avionul, nu va place aglometaria.) Nu suntem egali din nici un punct de vedere cu nimeni. Singura asemanare care poate fi facuta este urmatoarea: si noi suntem tot oameni sau ca mamele noastre usuca rufele sub acelasi soare...
Daca doriti un raspuns pentru intarzierea intrarii in spatiul Schengen, de ce nu va adunati la un bar in fa
ta unul paharel de tarie impreuna cu catelusii dumneavoastra si sa ii intrebati pe ei DE CE?

O greseala pe hotnews... :))

Oricum din aceasta declaratie mai reiese ceva...
Base ori se uita la Bendeac la emisiune ori este perversul din carpathian garden...
Auzi asemanare:
Ori suntem parteneri egali, ori nu... (Base)
Ori suntem smecheri, ori nu mai suntem... (Perversul)

5 comentarii:

  1. ...sau ca mamele noastre usuca rufele sub acelasi soare sub care se bronzeaza mamele lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu mai am puterea sa fiu vehement si sa tratez cu seriozitate ceea ce scoate pe gura carciumarul. Ca oricum, daca azi spune ceva, maine sigur e invers. Nu-mi ramane decat sa fac misto si sa ma amuz de absolut tot ce inseamna basescu si gasca lui. Stiu ca e un amuzament oarecum masochist, pentru ca absolut tot ce zice si tot ce face, ma afecteaza in mod direct...negativ.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alex: Ne afecteaza pe toti si cei mai rau vorba domnului Adrian Sobaru "Ne-au furat viitorul", nu mai vedem luminitza care si asa abia ce palpaia...
    Eu ca si revolta la ceea ce se intampla in tara asta am demisional desi aveam un loc de munca care imi placea, dar nu am acceptat sa fiu calcat in picioare, lucram la stat si mi sa taiat salariu' cu 25%.
    Trebuie sa gasim o solutie si sa comunicam intre noi si chiar daca nu gasim o solutie pe termen scurt sa incercam macar sa schimbam niste mentalitati sa nu se mai voteze pe o punga de zahar (cum citeam pe blogul lui Ciutacu la un basist care recunostea ca asa a facut si asa va face si in continuare), pentru ca daca nu ne vom trezi in 2012 cu un presedinte precum Boc, Udrea, Videanu ... si alti portocalii...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe termen scurt nu mai putem schimba nici un fel de mentalitate, insa o putem face pe termen mediu si lung. Eu, cel putin, o sa-mi educ copiii in asa fel incat peste 10-15 ani sa nu mai fim pusi in situatia de a mai discuta de presedinti gen basescu decat la rubrica "asa nu". Daca mai multi oameni ar face la fel eu zic ca incet incet o sa iesim si noi din anonimat. Generatia noastra si, probabil, cea viitoare...clar suntem hopeless, pentru ca si aia 5 milioane au copii.

    RăspundețiȘtergere
  5. A trecut prin Ungaria numai cu avionul. N-ai văzut ca și la Munte s-a dus cu Elicopterul?
    http://popateapa.wordpress.com/2011/01/06/in-romania-lui-basescu-orice-este-posibil/

    RăspundețiȘtergere